....

En kommentar
:)))) 
 
Det var ett tag sen igen:D. Men jag har samma ursäkt som alla att dem har plugg eller allmänt inte orkat. Jaaja men den här veckan har gått otroligt snabbt. Det känns som att det är onsdag.
 
Men nu just nu är jag hos min kompis. Hon har också blogg. (fammi.blogg.se). Hon skriver också nu i sin blogg för att hon har inte heller bloggat så mycket. Och nu på söndag är det konfrimations träff i kyrkan så dem infromerar mera där. Dit ska jag med henne.
 
Vi bakade nyss chokladbollar som ni ser över eller nere vid inlägget. Det är irriterande när bilden/er kommer över inlägget fast det vill jag inte. Vet ni vad som är fel? skriv i kommentererna. 
 
// Linda
Inte den finaste bilden men tog den nu snabbt :D
 
1 Anonymous:

skriven

"Skriv i kommentererna" vad trodde du? ingen kommer inte skriva hit till dig tills nu sa jag det här

Svar: du skrev ju
lindaae.blogg.se